cert_inetcert_dqs
Aktualności
2020-02-11

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom naszych Klientów, oferujemy Państwu możliwość płacenia za nasze usługi bezgotówkowo. Za pomocą terminalu dostępnego w naszym biurze zapłacą Państwo kartą płatniczą, kodem BLIK lub telefonem.

Dzięki temu nie trzeba już pamiętać o wizytach w bankomacie, ani o zabezpieczaniu gotówki w drodze do nas.

Wierzymy, że to rozwiązanie jeszcze bardziej ułatwi naszą współpracę.

2018-05-25

Szanowni Państwo,

Mając na względzie ochronę i bezpieczeństwo Państwa danych osobowych oraz ze względu na fakt, że w dniu 25 maja 2018 r. weszły w życie przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679, dostosowaliśmy zasady przetwarzania Państwa danych osobowych do nowych regulacji prawnych w związku z czym informujemy:

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH

Informujemy, iż administratorem danych osobowych jest FORMPLAST Mariusz Jędrzejczyk, z siedzibą w Oświęcimiu przy ul. M.M. Kolbego 13 B.

Więcej…
2014-05-26

Pragniemy poinformować Państwa, że rozszerzyliśmy naszą ofertę o możliwość cynkowania detali wielkogabarytowych o wymiarach maksymalnych:

2500mm x 2500mm x 300mm

Zachęcamy Państwa do korzystania z naszych usług.

Jakość

Naszym priorytetem jest wysoka jakość świadczonych przez nas usług. Właściwości techniczne powłok są systematycznie kontrolowane. Do każdej partii pokrywanych elementów możemy dostarczyć świadectwa jakości z wynikami badań, opartymi o obiektywne wskazania aparatury pomiarowej.

Spełniamy krajowe przepisy oraz standardy Unii Europejskiej. Ocenę naszego systemu jakości powierzyliśmy międzynarodowej firmie certyfikującej DQS. W 2005 roku ujednoliciliśmy strukturę Systemu Zarządzania Jakością zakończoną Certyfikacją ISO 9001. System ten jest utrzymywany i ciągle doskonalony.

Głównym celem przyjętej przez nas Polityki Jakości jest spełnianie wymagań i oczekiwań klientów w zakresie świadczonych im usług. Wizerunek Firmy i pozytywną opinię o niej kształtujemy w oparciu o ciągłe doskonalenie jakości usług poprzez wdrażanie nowoczesnych technologii, podnoszenie kwalifikacji personelu, poprawę organizacji pracy oraz dobrą współpracę z klientami.